top of page
  • תמונת הסופר/תמוניקה ידלין

לשנות גישה ולהביט על הכוס המלאה

עודכן: 2 באוג׳ 2018




״את יודעת מה ההבדל בנינו? לא, עניתי. את נמוכה ורואה את חצי הכוס המלאה מלמטה. אז? שאלתי. בגלל זה את אופטימית, רואה אותה תמיד מלאה.... ואתה בוחר להביט בה מלמעלה אז אתה רואה שהיא חצי ריקה...״

כולנו רוצים להיות עשירים, בריאים, שמחים, בני זוג אוהבים ושותפים טובים, הורים מושלמים, עם ביטחון עצמי ודימוי עצמי גבוה לתרום לסביבה שלנו. אבל בינינו, הרוב יחיו עם הפער הזה כל חייהם. הרוב לא יהיו עשירים, לא יהיו שמחים ומאושרים כדרך חיים ואולי אף לא יהיו בריאים.

מי מאתנו לא היה רוצה לסגור את הפער הזה- בין מה שאנחנו רוצים שיש לנו בחיים לבין המצוי בפועל בחיינו ? אנחנו לא מפסיקים לשאול את עצמנו- למה אנחנו לא מצליחים?

הסוד נמצא בגישה שלנו לחיים. איך אנחנו בוחרים להסתכל על העולם, על מה שקורה לנו ועל מי שאנחנו. בכל יום יש לנו בחירה, לגבי הגישה שנאמץ לנו באותו יום. אני מאמינה בעקרון ה-10/90 החיים זה 10% מה שקורה לי ו-90% איך אני מגיבה לזה. ככה זה גם לגביכם השליטה בידיים שלכם כיצד תגיבו. כמאמנת NLP אני מסייעת לאנשים באמצעות טכניקות ודמיון מודרך, להתחבר למשאבים הפנימיים שלהם ולקחת שליטה על חייהם למימוש המטרות שלהם.

זכרו- איננו יכולים לשנות את העבר שלנו, איננו יכולים לשנות את דרך התנהלותם והתנהגותם של אנשים אחרים. אנחנו יכולים לשנות רק מה שקשור אלינו!

בשליטתנו הגישה לאירועי חיינו, למחשבות, לרגשות שלנו. בחרו לראות את חצי הכוס המלאה. בשליטתכם להחליט כיצד יראו חייכם. כיצד תשנו הגישה שלכם ותיקחו שליטה על חייכם?



56 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page